Home staging i office staging

Kreowanie realnego wzmocnienia wizerunku nieruchomości

Nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić pierwsze wrażenie. Kupujący zazwyczaj w ciągu 10 sekund wyrabia sobie opinię na temat danej nieruchomości. Kluczowe znacznie ma pierwsze wrażenie bo właśnie mechanizm wywierania pierwszego wrażenia to proces trwający zaledwie 10 sekund! Dlaczego pozostawić to pierwszego wrażenie przypadkowi?

Oferujemy Państwu profesjonalną pomoc w przygotowaniu mieszkania, domu lokalu czy biura do sprzedaży lub wynajmu tak, aby uczynić je maksymalnie atrakcyjnymi dla najliczniejszej liczby potencjalnych klientów. Polega ona na pokazywani potencjału oraz wszystkich mocnych stron nieruchomości poprzez odpowiednią stylizację, oraz odpowiednie działania marketingowe, które podniosą wartość nieruchomości. Koszt wykonania usługi Home Stagingu lub Office Stagingu zawsze jest tańszy niż pierwsza obniżka ceny, ponieważ redukuje liczbę argumentów przemawiających za jej obniżeniem.

To jest obecnie najskuteczniejsza strategia marketingowa w zakresie sprzedaży nieruchomości, bo tylko dobrze zaaranżowana nieruchomość przyciągnie uwagę kupującego i wyróżni się spośród innych ofert. Dzięki doświadczeniu w obrocie nieruchomościami potrafimy postawić prawidłowe diagnozy i zaproponować najlepsze rozwiązania poprzez:

Tworzenie poprawnych wzorów na trasie kupujących w czasie prezentacji kierując wzrok nabywców tak aby zobaczyli potencjał nieruchomości dzięki zastosowaniu sprawdzonych technik Home Stagingu;

  1. Projektowanie wizualne i technicznie prawidłowego rozmieszczenia mebli w każdym pomieszczeniu oraz układu funkcjonalnego;
  2. Budowa warstw zainteresowania w każdym pokoju bez rozpraszania uwagi;
  3. Wiązanie koloru pomieszczeń i stylu w sposób spójny i harmonijny;
  4. Tworzenie czynnika zachwytu pierwszego wrażenia w kluczowych pomieszczeniach, które przyciągają kupujących w głąb nieruchomości;
  5. Pokazanie nabywcom jak mogą „żyć” w domu przy użyciu techniki sprzedaży tzw. „stylu życia”;
  6. Generowanie zainteresowania w nieruchomości poprzez „mówienie do emocji” kupujących.